2010. szeptember 12., vasárnap

Arany mintás Peyote karkötő



Úgy látszik mostmár minden ékszernek amit gyöngyből készítek külön története lesz. Az alap mintát már közel egy éve láttam egy weboldalon (Itt: http://flyblog.canalblog.com/archives/2009/10/19/15495923.html).
Vettem is hozzá nekem tetsző gyöngyöket, az arany színű gyöngy 24k aranyozott Delica. Igen ám, de nem volt ráírva színkód.. És a vége előtt 1 cm-vel elfogyott.. égre földre kerestem ilyen színt, míg végül a Gyöngybox-ban felajánlottak nekem egy alig 1 grammnyi mennyiséget, ami megmaradt valahonnan. Nagy örömmel elfogadtam és reménykedtem.. reményem pedig nem volt hiába való, mert így az arany színű gyöngy darabra pontosan elég volt a karkötőmhöz. Ez életem első Peyote karkötője, szóval büszke vagyok magamra. Már ki is néztem persze a következőt :-) Imádom a Peyote mintákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése